היזמים הצעירים של "גוונים" - חברת גמב"א זכו במקום הראשון בתחרות הגמר המחוזית


אני שמחה לבשר על זכייתם של היזמים הצעירים של "גוונים" במקום הראשון בגמר המחוזי ועליתם לגמר הארצי.
היזמים הצעירים בליוו של המורה יעל אלחדיף המדהימה ושל המדריכה דפנה בהט, הוכיחו מצויינות מה היא.
תלמידים יקרים, אתם מעניקים לחטיבת "גוונים" כבוד רב, השקעתם את כל המרץ, היוזמה, היצירתיות והכל בהמון התמדה. ייצרתם מוצר מרשים וניהלתם חברה באופן בוגר ואחראי עם כל הפרמטרים המאפיינים חברה עיסקית מתקדמת המשלבת מוסר ועסקים.
יישר כוח והערכה חמה ובהצלחה בהמשך... מבטיחים ללוות אתכם בכל רגע.
לך דפנה תודה על הליווי המסור, המיקצועי והכלכ כך מסור ואיכפתי.
ולך יעל היקרה שלנו, אשריי התלמידים שזכו בך. אשרינו אנו.

שלכם מכל הלב!

תגובות

  1. כל הכבוד לתלמידים וליעל.
    מעריכה אתכם מאוד על היצירתיות, ההתמדה, החשיבה קדימה והמצוינות.

    השבמחק
  2. אורלימאי 20, 2009

    יעלי, ישר כוח. כל הכבוד על ההדרכה והליווי והתמיכה הצמודה של הקבוצה הדינמית, הצעירה והתוססת. אין כמוך!!!
    איחולי הצלחה רבה בתחרות הארצית.
    אורלי.

    השבמחק
  3. מלכי כץמאי 20, 2009

    תלמידים יקרים,
    כל הכבוד על הזכייה. אין ספק שאתם ראויים! העבודה המאומצת כל השנה, ההתמדה והחריצות שהפגנתם הוכיחו את עצמם!
    ויעלי המקסימה, בפשטות: אין, אין עלייך!!!!
    אמרה שפרה מדהימה- צדקה!
    הרבה הרבה הצלחה בתחרות הארצית,
    שלכם,
    מלכי כץ

    השבמחק
  4. לימור נגרמאי 20, 2009

    ברכות ליזמים הצעירים על זכייתם במקום הראשון בתחרות המחוזית
    כל הכבוד לכל חברי הקבוצה ולמנחת היזמים המורה יעל אלחדיף, על זכייתכם במקום הראשון ועלייתכם לתחרות הארצית בהצלחה רבה בהמשך, יש לכם מוצר נפלא. ממני, לימור נגר רכזת השכבה.

    השבמחק
  5. מיכל אבומאי 20, 2009

    יעלי,
    היתה לי חוויה מחממת לב לא לזהות אותך כי נראית אחת מהיזמים הצעירים-משובבת נפש! הטורבו, היוזמה וההשקעה לאורך השנה בלטו והבליטו עוצמה, בגרות וכישרון והמקום הראשון הוא רק ההתחלה.
    המוטו המלווה הוא צניעות וענווה- שמחתי להיות הפונפון המעודד וקבלת הפנים בביה"ס היתה אקורד סיום נעים ודובדבן מתוק כמוך.
    מאחלת מכיסכיסא לכס המלכות!

    השבמחק
  6. אנונימייוני 02, 2009

    הי שפרה,
    שמחתי מאד לקבל את מכתב התודה שלך היום.
    זה בהחלט מחמם את הלב לראות שיש הערכה לעשייה.
    כמו שאמרתי גם ליעל, אני מאד נהנית לעבוד עם החבר'ה. יש כאן קבוצה רצינית ואיכותית של בני נוער. אני בטוחה שהם יגיעו רחוק.
    חלק גדול מההנאה שלי נובע גם מהעבודה עם יעל, שהיא פשוט "גדולה מהחיים"! הלוואי והיו לי מורים כאלה כשהייתי בגילם! אני חושבת שלא היינו יכולים להצליח בלעדיה. החבר'ה מאד אוהבים אותה ומעריכים את דעתה, ובכלל, אני חושבת שהיא יכולה להיות אשת שיווק מוצלחת ביותר!
    אז שוב תודה על התודה. יש לנו עוד כמה אבני דרך עד לגמר הפרויקט. אני מקווה שנעבור אותם טוב לפחות כמו את אלו שעברנו עד כה.
    בהערכה רבה,
    דפנה.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות