פתיחת שנה"ל תש"ע

ספטמבר 2009
אלול תשס"ט
תלמידים, מורים והורים יקרים,
ברוכים הבאים בשערי חטיבת "גוונים" לשנה"ל תש"ע.
תלמידי שכבת ז' החדשים, הנני מברכת אתכם עם הצטרפותכם למשפחת "גוונים" ומאחלת לכם הצלחה בחטיבה הנחשבת לחטיבה מקדמת מצוינות לימודית, אישית וחברתית.
חטיבת "גוונים" נכנסת לשנתה ה – 13. בחטיבה לומדים כ- 750 תלמידים ומלמדים בה כ- 60 מורים.
נתוני החטיבה במבחנים חיצוניים מציבים את הישגיה באחוזונים ה-80 וה-90 הגבוהים מהממוצע הארצי.

לרשות כלל תלמידי ביה"ס, קומת משאבים הכוללת מעבדות וחדרי חוגים, ספריה מפוארת המטפחת מועדון קוראים ויוזמות ייחודיות וכן היכל ספורט חדשני. מבנה ביה"ס מוקף במדשאות, פינות פנאי ומגרשי כדור-יד, קט-רגל וכדור-סל.
חטיבת "גוונים" מציעה לתלמידיה מסגרת לימודים עשירה ומגוונת הפותחת בפניהם אפשרות להביע את עצמם, במסגרת הפרויקטים המגוונים המתקיימים בה.
חטיבת "גוונים" הינה חטיבה מתוקשבת החושפת את תלמידיה לעולם הטכנולוגי כיאה למוסד חינוכי במאה ה – 21, בחטיבה פועלת תוכנית כתו"ם – מחשב לכתה, תלמיד ומורה ומרבית חדרי הלמידה מצוידים בציוד טכנולוגי מתקדם ללמידה במודל "מורה מקוון".
כל זאת בד בבד עם למידה ברמת לימודים גבוהה של כל מקצועות החובה. חטיבת "גוונים" היא בעלת צוות מורים דינאמי הלומד כל הזמן ובכך מציע לתלמידים מסגרת לימוד איכותית.
הנהגת ההורים בחטיבה תורמת רבות מזמנם וממרצם של ההורים לטובת שיפור איכות החיים בחטיבה ובמעורבות בפעילות החטיבה.

אני רואה זכות גדולה לעמוד בראש מוסד מפואר ששמו הולך לפניו. בגיבוש המטרות והיעדים לשנה הבאה, שאיפתנו להביא את התלמידים להישגים לימודיים גבוהים לטיפוח מצוינות לימודית, אישית וחברתית ולהעצים את תחום המנהיגות והתרומה לקהילה. אולם לא נסתפק רק בזאת.
יעדים נוספים המהווים עבורנו מטרות חינוכיות נאצלות לא פחות הנם:
טיפוח אקלים בית ספרי מאפשר למידה והעצמה המאופיין בשקיפות מלאה, כללים ברורים ושיח אישי מקדם. בחטיבה מתקיימים "מעגלי שיח" ובהם מתפתחת תקשורת מורה-תלמיד המהווה כר פורה להעצמה ומנוף ללמידה והישגים.
יעדים נוספים המהווים נר לרגלינו הינם ביסוס ערכי מורשת ישראל ותרבותה וחיזוק הקשר של התלמיד לקהילה, לתרבות ומורשת ישראל, לעם היהודי ולארצו. כל זאת לצד הקניית ערכים של כבוד הדדי, סובלנות ודרך ארץ.
הורים ותלמידים יקרים,
במידעון זה איגדנו עבורכם את מכלול המידע באשר למבנה הלימודים בביה"ס, יוזמות ופרויקטים חינוכיים ועוד. אני מקווה כי ידיעון זה יקל עליכם להתמצא ויפתח לכם שער מסביר פנים.
דעו כי דלתי פתוחה תמיד בפניכם. אני מבטיחה לכם לעזור כמיטב יכולתי.
ולסיום, הרשו לי לאחל לכם שנה טובה ומוצלחת, שנה של מצוינות העצמה וצמיחה, שנת שלום, בריאות וביטחון.
שפרה סטרוסקי
מנהלת החטיבה

תגובות

רשומות פופולריות