נעמה בכר תלמידת חטיבת הבייניים "גוונים" נבחרה לייצג את ישראל


אני שמחה לבשר כי נעמה בכר, תלמידת כתה ט' ויו"ר מועצת התלמידים בחטיבת הביניים "גוונים" זכתה לייצג את מדינת ישראל, יחד עם נציג נוסף במחנה בינלאומי בארה"ב.
Camp Rising Sun הוא מחנה בינ"ל ייחודי, המתקיים במשך שמונה שבועות מידי קיץ, במדינת ניו יורק שבארה"ב, זו השנה ה- 80.
המחנה הינו מחנה מנהיגות הפועל לאורו של חזון יוצא דופן ושם לו למטרה להצמיח דור חדש של מובילים, לקרב בין תרבויות, ולאפשר חוויה יוצאת דופן ומצמיחה למשתתפים בו.
המחנה מנוהל ע"י קרן פרטית- The Louis August Jonas Foundation.
משתתפים בו מידי שנה כ- 60 בני נוער מכ- 30 מדינות ברחבי העולם, ובאווירה רב תרבותית ומיוחדת מאין כמוה, פועלים ומתנסים בתחומי עשייה שונים המשלבים מנהיגות, יוזמה, נטילת אחריות, יצירתיות ועוד...
מדובר בחוויה של פעם בחיים ויצירת קשרי חברות עמוקים. חוויה שמטרתה להחזיר את המשתתפים בה לקהילה ממנה באו , מעט יותר אכפתיים ומעורבים, סובלניים ואוהבי אדם...
גם השנה יצאו לשני המחנות נציגה ונציג ישראלים ונעמה בכר, יו"ר מועצת התלמידים בחטיבת הביניים "גוונים" ראש העין היא אחת מהם. נעמה נשלחה למיונים הקפדניים שכללו מספר שלבים, בהמלצת צוות "גוונים" מתוך אמונה ביכולות המנהיגותיות שלה.
למיונים נדרשו נערה ונער שבוער להם לייצג את מדינת ישראל בכבוד הקייץ ומוכנים לעבוד קשה מאד למען המטרה. שניים שלמרות שיזָרקו לבדם למיים ידעו להסתדר.
שידעים אנגלית טובה ברמת שיחה, כדי שיוכלו להבין , להתחבר לבני נוער אחרים, ולהעביר פעילויות שונות. בעלי ביטחון עצמי והעזה להשתמש במה שיש לך. בעלי השגים לימודיים טובים ושאיפות גבוהות לעתיד. ומעורבים בסביבתם. נדרשו בני אדם מובילים!
כל עלות השהייה במחנה ממומנת במלואה על ידי המחנה.
חשוב להיות בנאדם. נעמה עמדה בדרישות כנערה מעורבת באופן משמעותי מאד בקהילתה,
ואכן נעמה היא יו"ר מועצת התלמידים בחטיבת "גוונים" ופעילה בתנועת ה"צופים".
נעמה הינה נערה אכפתית, פתוחה לאחר ואוהבת אדם באשר הוא אדם. מגלה בקיאות והבנה בנושאי חברה ופוליטיקה, לא תחשוש ליטול יוזמה, לגלות אחריות וראש גדול ; תדע לבטא את עצמה היטב, ותדע לנצל את הקיץ יוצא הדופן הזה, באופן הטוב והמצמיח ביותר למען עצמה וחבריהבמחנה.
מבוגרי המחנה מצופה לשוב לקהילתם ולהביא מרוח המחנה והחוויה המיוחדת שחוו, בכל תחום בו יפעלו.
מכאן ניתן להבין, כי יציאה למחנה היא סוג של התחייבות ארוכת שנים להובלה ועשיה משמעותית השואבת מחווית המחנה. זוהי גם הצטרפות למשפחה ייחודית של בוגרים מאוגדים, בארץ ובעולם.
אנו ב"גוונים" בטוחים בהצלחתה של נעמה וגאים בה גאוה גדולה.

תגובות

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות