ערב בנות אמהות בכתהח '3 עם המחנכת גילית בן שמעון

גילית בן שמעון מחנכת כתה ח'3, מספרת על ערב מקסים שקיימה עם האמהות והבנות מכתתה:"
אתמול התקיים בכיתה ח'3 ערב בנות ואמהות והיה פשוט מושלם :)

לערב הגיעו כל בנות הכיתה ואימהותיהן, 48 בנות ואמהות, למפגש הערכה לבנות הכיתה. כולם הגיעו בזמ, נרגשים ומצפים ולא כל כך יודעים למה לצפות. התחלנו במצגת על פגם באישה, כמובן שהתגובות היו "איזה פגם יש באישה?" ולאורך כל המצגת היו מעלות רבות שיש לאישה ובסופה, נשאלו מה הפגם, התקבלו תשובות מצחיקות, אך התשובה הייתה שהאישה אינה מעריכה את עצמה. מכאן המשכנו לקטע על גולדה מאיר ויוזמה שנקטה בגיל 11 ומשם העצמתי את הבנות והאמהות, הרבה פרגון ומילה טובה על התנהלותן השנה ולקיחת האחריות שלהן, מילם חמות להזכיר את הערך של כל אחת ואחת.
בהמשך שיחקנו מספר משחקים, אמהות נשאלו על הבנות וההיפך, משחק מישוש של האימהות מכוסות עיניים שהיו צריכות לזהות את ביתן, ובסוף משימת ציור שהאם העבירה הנחיות לבת ולבת היה אסור לדבר. האמהות שיתפו פעולה, התנדבו למשימות והיה מאוד מצחיק ומהנה.
בהמשך עברנו לפעילות יצירתית, הבנות והאמהות עבדו כצמד והכינו מזכרת יפה, בה תמונות שלהן ושל בני משפחתן. במשך שעה האמהות והבנות ישבו, גזרו וגילו את היצירתיות אחת אצל השניה. היה ממש קשה לעצור חלק מהן, היה תענוג גדול לראות את העבודה המשותפת, הרצון ליצור משהו ביחד ששתיהן מקבלות ואוהבות.
בסופו של הערב הבנות העבירו לאמהות מכתב והאמהות לבנות, בגלהתבוננתי עליהן מהצד, היו בנות שבכו, היו בנות שצחקו ממבוכה, היו חיבוקים ונשיקות. היו בנות שהיו בשוק שקראתי את המכתבים ועכשיו אני יודעת עליהן מה האמהות חושבות... היה מדהים.
היה שווה כל רגע מחשבה וכל השקעה בעניין. ממליצה בחום...!
גילית, מרגש לראות את לקיחת המנהיגות אצלך על בסיס חוזקותיך את מחזקת את השאר. יישר כוח!!!

תגובות

  1. יעל אלחדיףפברואר 03, 2011

    אתמול בבוקר גילית סיפרה לי בפרטי פרטים על הערב, היה פשוט כיף לשמוע ולדמיין! בטח שלהיות שם.

    אח"כ פגשתי שתי בנות מהכיתה וישר שאלתי אותן איך היה. לפתע הציף את פניהן חיוך והעיניים שלהן זרחו, ממש כך. הן סיפרו לי כמה הערב היה מושקע וכמה הן נהנו, למדו, התרגשו והתקרבו לאימותיהן.
    גילית, הן אמרו שראו שהשקעת מחשבה ויצירתיות בערב הזה! אני מקנאה....
    כיף.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות