20/2/2009
המצויינות ב"גוונים" עולה כתה...
קבוצת המצויינות במדעים משתתפת בתחרות "אוצרות הסביבה" של אינטל, תחרות בה משתתפים בתי ספר מכל הארץ. בתחרות זו על התלמידים לפתור חידות של דן חמיצר ולזהות באילו אוצרות סביבה מדובר מתוך 30 אוצרות סביבה. קבוצת מצויינות במדעים משתתפת בתחרות תחת השם "גוונים בירוק" (השם נבחר על ידי התלמידים).
נכון להיום הקבוצה נמצאת בין בתי הספר המובילים בתחרות בשלב הראשון...
אתר אוצרות הסביבה -
http://www.intel.com/il/education/learning_anytime/wildlife/index.htm רשימת בתי הספר המובילים בתחרות (לפי סדר א"ב) - http://www.intel.com/il/education/learning_anytime/wildlife/riddles2009/list.htm
יישר כוח לענת בן נון המורה למצויינות במדעים ולתלמידי שכבת ז' המשתתפים בתוכנית ומביאים לנו כבוד גדול.

מדברי עינב עוזיאל המורה
למצויינות באומנות...
"רציתי לשתף אותך בחוויות מהסיור השני במספר שנערך במוזיאון פתח תקווה היום יום ד' ה- 18-02-09 , ביקרנו בתערוכה "נדודי שינה " שעסקה בתפר בין חלום - מציאות - מוות - חיים והקשרים נוספים בתערוכה צפו התלמידים בעבודות וידאו ארט מדהימות והתקיים דיון מעמיק סביב היצירות . התלמידים השתתפו ושאלו שאלות לעניין נוצר שיח מעמיק , מעניין ומלא דימיון - הייתי גאה בהם למזלנו, ביציאה מן חלל התצוגה ראינו שמקימים בריכת מים התלמידים התעניינו ולפתע זיהיתי את האמן אביטל גבע - אחד מהאמנים הידועים בשנות ה- 70 עסק המון באמנות פוליטית, אמנות אדמה, אמן ברמה עולמית הציג בביאנלה בונציה וכדומה . המדריכה שאלה אותו אם אפשר לשוחח עימו והוא הסכים התלמידים התאספו סביבו ושאלו אותו המון שאלות על הבריכה מטרתה אביטל גבע הסביר להם ארוכות והתלמידים פשוט נסחפו לדיון על היצירה שלו ומה הסיבות לשיחה הצטרפה גם האוצרת של התערוכה . פשוט הוקסמתי מהשיחה ומסתבר שגם אביטל גבע הוא פירגן להם ואמר לי שהם מיוחדים במינם מאתגרים,חכמים והוא ישמח לפגוש אותם שוב. יש לציין כי אביטל הוא אמן שלא מרבה להציג וממעיט להיחשף לציבור לכן , עצם השיחה הפתיע את כל הסובבים שגם תיעדו את השיחה. התלמידים פשוט נהנו והיה ביקור מוצלח ביותר עם המון ערך מוסף..."
עינב יקרה,
כל כך ריגש אותי מה שסיפרת, איזה יופי והזדמנות נפלאה. עינבי מרגישים שאת נהנית והילדים במיוחד מועשרים וחכמים וזה נפלא, אני שמחה שהצלחנו ליצור הזדמנות של ביטוי מצויינות באומנות בביהס. נפלא מקסים מרגש.
ומצויינות בספורט...
להלן ההישגים של נבחרת אתלטיקה ז-ח:מאור לוי מקום ראשון בהדיפת כדור ברזל אושרי סער מקום שני בריצת 80 מקבוצת השליחות 80*4 מקום ראשוןנבחרת הבנות , מקום שלישי כללי ( מתוך 27 נבחרות ) עולות לגמר המחוזי. קבוצת השליחים בנים 80*4 מקום רביעי בן שור מקום רביעי בקפיצה לרוחקנבחרת הבנים, מקום רביעי כללי (מ 27 נבחרות ) עולים לגמר המחוזי גמר מחוזי ב16/3 בהדר יוסף אך לפני זה , ב2/3 אליפות אתלטיקה ט.
יישר כוח לצוות החנ"ג ולתלמידים המוכשרים והטובים של חטיבת הביניים "גוונים".
שלכם הערכה רבה,
שפרה סטרוסקי

תגובות

רשומות פופולריות