שתי תחרויות, שתי אליפויות, סמינר ויום אדום

שלומות,
אני שמחה לעדכן אתכם באליפות החדשה שהיתווספה ל"גוונים", נבחרת אתלטיקה בנים ט' סיימה
מקום ראשון כללי מתוך........17 בתי ספר. הנבחרת עולה למחוזי.

יישר כוח לצוות החנ"ג שלנו!!! דניאלה, אלירז, איתן ורז.

ומכיוון שאתם צוות חנ"ג כזה מרשים ומקצועי אנו זוכים לביקור רב משתתפים הכולל את הנהלת המחוז ביום חמישי 26/3 - יום שיא של שבוע החינוך הגופני ביום הניווט שיתקיים לשכבה ח'... בהחלט ראוי שיהנו מעבודתכם ראשית התלמידים ואורחים נוספים.

היום היה יום מאוד משמעותי בביה"ס. שכבת ז' דיברה ירוק ועמדה בתחרות מוצרים ירוקים שניבנו על טהרת החומרים הממוחזרים. אין גבול ליצירתיות ולמעוף של הגוזלים האלה. מי שאחראי לפרוייקט החשוב הזה הם צוות המדעים בראשותה של רונית משיח ומועצת התלמידים בראשותה של דורית ואיש.חברות יקרות, היום היה מאורגן להפליא, רמת הפרזנטציות מרשימה ואינה מביישת בוגרים מהם, והרעיונות מבריקים! יישר כוח על יריית פתיחה ל"גוונים בירוק".
השופטים בתחרות היו צוות המדעים ונציגי קו-אופ הריבוע הכחול שלקחות תחת חסותם את התוכנית ומכינים לשלושת הזוכים הראשונים פרסים ייקרי ערך.
בשלב זה יבחרו 12 מוצרים שיועמדו לבחירה בית ספרית - של התלמידים והצוות- ביום שישי 20/3 בפרזנטציה בית ספרית באולם הספורט.
הערכה חמה לכל העושים בהנחלת תרבות מיחזור חשובה זו.

היום היה מאוד חשוב גם כי התקיים מחוץ לביה"ס סמינר עמיתים למניעת העישון - לתלמידים נבחרים משכבת ז' בהנחיית מלכי כץ יועצת השכבה וגלית גרינשטיין. בהצלחה ליועצות ולעמיתים ופועלכם יוצא דופן זה.

היום היה מאוד מיוחד גם בזכות מועצת התלמידים שספרה בכל כתה נוכחות אדומה... מחר באים בפיז'מה לא לשכוח...!!! הערכה חמה גם כאן למועצה הפעילה שלנו.


וזה היה רק יום אחד...................... יום יחיד ומיוחד................

שלכם תמיד,

תגובות

  1. אנונימימרץ 17, 2009

    יום יחיד ומיוחד ?! אני שואלת ותוהה...
    מי שנמצא ב"גוונים" יודע שיום כזה הוא לחלוטין חלק משגרה. ואולי בגלל זה זו חטיבה בגוון אחר שנותנת לתלמידים להביע עצמם בכל כך הרבה תחומים מגוונים ושונים ומעצימה אותם.

    השבמחק
  2. אנונימימרץ 17, 2009

    שפרה,
    כמו שרשמה רותי - אכן, זה אינו יום יחיד ומיוחד... מאז כבר הספקנו להתבשר על נצחונות נוספים של הנבחרת ספורט המעולה שלנו. פשוט לא להאמין איך תלמידים שלא מתאמנים בצורה מאורגנת בקבוצות כמו "הפועל" או "מכבי", מנצחים, זוכים במדליות ועולים לשלב הארצי...וכל זאת בזכות השקעה עצומה של צוות החנ"ג. כבוד!!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות