לכתה ח'5 בהערכה על יוזמה של תרומה לקהילה - מכתבה של רונית משיח מחנכת הכתה

19.6.09
תלמידי ח5 היקרים!
הנדון: תודה והערכה לפעילות התנדבותית עם דיירי מעון בני ציון - כותבת:מחנכת הכתה, רונית משיח
מאז הצטרפותכם לחטיבה יצאנו שלוש פעמים לפעילות חברתית: לסיום הלימודים, בשנה שעברה, יצאנו ל"צער בעלי חיים", שיחקתם והוצאתם כלבים נטושים לטיול. השנה הכנתם מסיבת חנוכה למועדון קשישים, והפעילות אתמול. עלי להיות כנה ולומר לכם שהגעתי איתכם למעון בני ציון עם הרבה חששות, אך בראשי הדהד פתגם סיני:
"מורים פותחים בשבילך את הדלת, אך עליך להיכנס בעצמך" ואכן לקחתם את ההזדמנות הזו וניצלתם אותה בצורה מדהימה של נתינה.
במהלך השנה עסקנו רבות במסגרת שיעורי מורשת בערכים שחשוב שינחו אותנו ויהוו בסיס התשתית לערכי החברה בה אנו חיים. בניתם עבודת "גילוין היחסים" בה בחרתם ערכים החשובים לדעתכם ועשיתם סביבם עבודות מדהימות. אך אתמול ראיתי שהערכים הללו הם לא רק תיאוריה אצלכם - אלא באמת הפנמתם אותם כדרך חיים... לראות כיצד במשחק הכדור סל נתתם לדיירים תחושה שאתם מנצחים בזכותם- העברתם אליהם את הכדור, עודדתם והתייחסתם אליהם. בפינג פונג שחקתם איתם עם סבלנות אינסופית ובעבודות היצירה עזרתם לדיירים בהתעסקות עם החול, החרוזים והעלים. תקשרתם איתם בנעימות והפגנתם רגישות רבה, סובלנות ובגרות.
אני מכירה אתכם שנתיים אך אתמול למדתי להכיר צד מדהים שלכם: "אם ברצונך ללמוד להכיר אדם עליך לראות איך הוא מתייחס לנחותים ממנו, לא לשווים אליו" (פלינה).
לסיכום רציתי לאחל לכם קיץ נעים עם הרבה כייף ובילויים.
להתראות בכתה ט5, אוהבת ומעריכה אתכם מאד,
שלכם רונית
רונית יקרה, מחמם את הלב ומקסים, מחובר לערכי ביה"ס ולערכיך כאדם - כאשת חינוך.
בהערכה חמה,
שפרה.

תגובות

  1. מלמד איילתיוני 18, 2009

    לרונית המקסימה ולתלמידי ח'5 היקרים

    יישר כח על היוזמה הברוכה, מי ייתן ותמיד תתרמו לקהילה ותצאו נתרמים.

    בהערכה רבה
    איילת מלמד רכזת חינוך חברתי

    השבמחק
  2. רותי רוזנטליוני 18, 2009

    לתלמידי ח'5 היקרים ולרונית בראשם
    גאה בכם על כל הפעילויות ההתנדבותיות שלכם המעידות על רגישות ובגרות. אין ספק שאתם מהווים דוגמה לכל השכבה, ואני תקוה כי אכן עוד כיתות ירימו את הכפפה ויפעלו למען הזולת בדרך כה נפלאה.
    ולך רונית, את מהווה את חוד החנית בעשייה המבורכת הזו. ישר כוח לך על הובלת תהליך שישאיר לתלמידים מטען לכל החיים ובטוחה אני שיהפוך אותם לאזרחים טובים יותר בעתיד והכל בזכותך.
    בהערכה רבה
    רותי רוזנטל
    סגנית מנהלת
    ורכזת השכבה

    השבמחק
  3. לכיתה ח5 היקרים!
    אני רוצה להביע את הערכת הרבה והכנה. אני חושבת שלקחתם עעצמכם משימה לא פשוטה ועמדתם בה בכבוד רב עד מאוד. אני בטוחה שנפשותיכן הצעירות אך הבוגרות תעכלנה את אשר עברתם ואין ספק שתגדלו להיות אנשים מבוגרים המכבדים את הזולת באשר הוא.
    בהערכה כנה.
    אסנת

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות