לילה לבן בספריית "גוונים"...

ביום חמישי האחרון, חופשת חנוכה, נר שביעי, התקיים בספריית החטיבה "לילה לבן" ביוזמת רחל שלנו.
הגיעו לערב כ - 60 תלמידים , מרגש היה לראות תלמידים, בחג, בלילה, במהלך חופשה, מגיעים מאושרים ושמחים לביה"ס...
הערב כלל:
הדלקת נרות וברכות עם מאמץ מועדון הקוראים שלנו ניסים בן עמי.
ארוחת ערב מפוארת וחגיגית שהביאו התלמידים.
סדנת אוריגמי שהעביר שגיא רוזנטל הבו של רותי שניהל את הסדנא ביכולת הדרכה והנהגה מרשימה....
סדנת חרוזים...
פגישה עם שחקן הכדורגל אוהד כהן שהיום סיים לימודיי עורך דין וסיפר על הדרך להצלחה... סרט ומספרת סיפורים לילך צור...



חגיגה לעניים, מרגש, יוזמה מופלאה שמקרבת את הנוער המיוחד שיש לנו בחטיבה לעולם הספרייה והספר.
אין זה פלא, רחל את מפליאה ונהדרת ותורמת רבות לכך ש"גוונים" אכן תהיה לטיבה ב"גוון אחר", מקום שטוב ונעים להיות בו.
בשם כולנו, תודה!




תגובות

  1. אופק היזמי ח'7 מועדון הקוראיםדצמבר 19, 2009

    שלום רחל!!
    אני מאוד שמחתי להיות בלילה הלבן אני אהבתי במיוחד את שעת הסיפור.
    אני מאוד אשמח אם תזמיני אותה שוב שתספר לנו סיפורים אני מאוד אוהבת לשמוע את הסיפורים שלה. בקיצור אני שמחתי ,נהנתי,היה כיף
    באהבה
    אופק היזמי ח'7 תלמידת מועדון הקוראים.

    השבמחק
  2. אורן חן, תלמידת כתה ז'דצמבר 19, 2009

    רחל, היה מ~ד~ה~י~ם~!!
    את האמת, (לפני שבאתי..) חשבתי שלא יהיה לי כ'כ מה לעשות כי- אני ואוריגמי לא מסתדרים, אני לא כ'כ מתעסקת בחרוזים, כדורגל - מה הקשר?!?!, ומספרת סיפורים, חשבתי שהיא מספרת ממש לילדים קטנים..
    אבל אני כ'כ טעיתי!!
    רחל, זה היה לילה כ'כ כיפי!! ואני מאוד נהנתי ובאמת, שאולי היו רק כמה רגעים שלא היה לי מה לעשות!!
    תודה רבה על הלילה הנהדר...!
    אוהבת,
    אורן חן תלמידת כתה ז'(:

    השבמחק
  3. רותם קליינר, תלמידת כתה ט'דצמבר 19, 2009

    רחל היקרה,
    אפילו שלא הרגשתי טוב כ"כ עדיין היה שווה לבוא והלילה היה אחד היפים.
    מקווה שאפילו שאני בשנה הבאה לא אהיה בבית הספר אני אבוא ואם אח שלי ייצא בגוונים אז גם הוא יוזמן.
    שלך באהבה רותם קליינר

    השבמחק
  4. שירה, ט'5דצמבר 19, 2009

    רחל,
    תודה רבה על הלילה הלבן על הארגון, התוכן וכל מה שמסביב... זכינו! 
    נהנתי מאוד!!!
    שירה (ט' 5)

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות