טקס סיום שנה"ל תש"ע

תלמידים יקרים שלנו...
יצחק רבין ז"ל אמר:"למדינת ישראל אין אוצרות טבע, אין מכרות פחם ואין נפט.
אוצר הטבע הרציני ביותר שלנו, הוא הילדים שלנו
ואתם תלמידים יקרים כל כך מתאימים להגדרה "אוצר טבע".
כל אחד ואחת מכם הוא אוצר בו טמונות יכולות אינסוף ותפקידנו המבוגרים להאיר לכם יכולות אלה ולתת לכם את האפשרות לממשן.
הגענו יחד לחטיבת "גוונים", למדנו יחד את המקום, את האנשים וכל כך מהר עבר הזמן והנה אתם כבר הולכים...
תקופת חטיבת הביניים מקבלת את המשמעות שלה במעגלי החיי כאשר היא נבחנת(כמו הרבה דברים בחיינו) בפרספקטיבה של זמן.
בתקופת החטיבה, גיבשתם לכם תפיסה אישית, לימודית וחברתית אליה אתם בוחרים להשתייך, תחומי דעת שאתם נהנים ללמוד וכיצד יראה העולם שלכם כאזרחים פעילים במדינתנו ובאנשים המתנהלים באחריות אישית, לימודית וחברתית.
צוות "גוונים", מעבר להוראת המקצועות השונים, עשה מאמצים רבים להביא אתכם למיצויי היכולות שלכם בתחומים בהם הינכם מצטיינים בליווי אישי, אכפתי עם אמונה עצומה בכל אחד, עם ראיית כל אחד מכם כעולם ומלואו ובחשיבה מתמדת להביא כל אחד למקום טוב יותר ונכון יותר עבורו.
אין לי ספק שתזכרו את חטיבת הביניים "גוונים" כבית חם ותומך שליווה אתכם באחת התקופות היפות בחייכם.
אני חושבת שצמחה ב"גוונים" בשלוש שנים, שכבה של נערים ונערות מהטובים בראש העין ואף במדינת ישראל בכלל.
הנכם מחזור שחדשות לבקרים הביא כבוד גדול לחטיבת "גוונים" בזכות מגוון כישורים בתחומים השונים: הישגים לימודיים מהמובילים בארץ, יכולות מנהיגותיות, יכולות ספורטיביות ברמה הארצית, יכולות עסקיות ומה לא. בכל תחום בו נגעתם הצלחתם להרשים ולזכות במקומות הראשונים.
ולכם תלמידים יקרים ראו בהצלחתכם האחרונה כנקודת התחלה להישגכם הבא. העידן ההישגי בו אנו חיים מלמד שהישג יוצא הדופן של היום הופך להישג מובן מאליו ביום שלמחרת. שיפור מתמיד יבסס את מקומכם כמצוינים כדרך חיים.

בחטיבה השואפת מצוינות כדרך חיים גם אנו רואים בהצלחתנו נקודת התחלה להישג הבא.לכן החלטנו למצב את ביה"ס עם תחילת שנת הלימודים הבאה כ" בית ספר למנהיגות מעצבת" אשר יסודותיו מושתתים על יסודות המצוינות האישית המובילה למנהיגות אישית, חברתית ולאומית.
אתם בהצלחתכם, היוויתם את היסודות לבניית חזון בית הספר למנהיגות בחטיבת הביניים "גוונים" ראש העין.שימרו על עצמכם, ממשו את יכולותיכם במצוינות אישית ועשו הכל על מנת שתוכלו לחיות בחברה מתוקנת וטובה.
שלכם, באהבה גדולה!
שפרה.

תגובות

רשומות פופולריות