אירגון "לתת" בתוכנית "אני בשבילך" ממשיך את פעילותו ב"גוונים"

נושא התרומה לקהילה ב"גוונים" הולך ומתרחב. מעבר ליוזמות כתתיות בנושא, החלה את פעילותה בחטיבה או למעשה המשיכה התוכנית "אני בשבילך" של אירגון "לתת".
ביום רביעי התקיים המפגש הראשון לשנה זו לתוכנית. התלמידים, תלמידי שכבת ט' שזו להם השנה השניה בה הם מתנדבים במרץ בפרויקט.המפגש הראשון עסק בגיבוש קבוצתי והערכות לקראת שנת פעילות חדשה.
בשבוע הבא תתחיל הפעילות גם בשכבת ח', תלמידים רבים התנדבו להשתתף בפרויקט.
יישר כח לכל המתנדבים ושתהיה שנת עשייה ונתינה ברוכה לכולם.
ולאשה יקרה שנושא האחריות החברתית , צדק וצדקה ונתינה לקהילה, מלווה את עשייתה בחטיבה והיא איילת מלמד - רכזת החינוך החברתי שלנו. בזכות הדבקות במשימה, איילת מצליחה להוביל מהלך חשוב זה בו "כל תלמיד תורם", מהלך שלתפיסתנו יחנך דור של אנשים המפתחים אחריות ומחוייבות לחברה בה הם חיים ויגדלו להיות אנשים תורמים ויותר מאושרים...
יישר כוח לאיילת ולכל העושים להובלת מהלך חשוב זה ב"גוונים".





תגובות

  1. אבי קמינסקי מנהל אגף החינוךנובמבר 15, 2009

    שוב נעים לקרוא את הנעשה בבית הספר

    השבמחק
  2. אירית נתן, מנכלי"ת העיריהנובמבר 15, 2009

    כל הכבוד, אני נהנת מאד כל פעם מחדש על העשיה בבית הספר תמשיכו כך .
    אירית נתן, מנכלי"ת העיריה

    השבמחק
  3. לימור היב - ארגון לתתנובמבר 16, 2009

    כמנהלת אזור המרכז בפרויקט "אני בשבילך" - ארגון לתת, ברצוני לציין שהצלחתו של פרויקט תלויה בהמון גורמים ואחד מהם הוא שיתוף הפעולה של צוות בית הספר. בגוונים הצוות שלי ואני זוכים ליחס חם ותומך לאורך כל השנה, תודה לכל הלוקחים חלק בדבר ובפרט לאיילת מלמד שמלווה את המדריכים בכל שלבי הפרויקט ולמנהלת ביה"ס שפרה סטרוסקי שמעודדת את נושא התרומה לקהילה בביה"ס. יישר כח!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות