ערב אמהות ומחנכת - ח'2


טל צמרת, מחנכת כתה ח'2 מספרת: "התקיים בכיתתנו ערב שבטי לאמהות התלמידים. במהלך הערב, התקיימה סדנת יצירת בובות סמרטוטים מתוקות ונוגעות ללב, כמעט יש-מאין. אפילו הפחות מוכשרות שבנינו (כמוני למשל...) הצליחה להוציא תוצר מרהיב תחת ידיה. תוך כדי עשייה ואכילה (ממיטב מטבחן של האמהות) התנהלה שיחת נשים מרתקת, על גיל התבגרות ושמחות אחרות. גילינו מי עוזר לאמא בבית (ומי עוזר לאבא...), בררנו מהם תחומי האחריות של נער ואגרנו מלאי רעיונות יצירתיים לניתוק (זמני) של המתבגר מהמחשב, הפלאפון, האייפון וכד'.
ואם בתקשוב עסקינן... במהלך הערב הקרנו על גבי המסך, תמונות מהטיולים והסיורים שהתקיימו השנה והחלפנו חוויות. מעניין היה לשמוע מה הנערים והנערות סיפרו לאימהות (ומה באמת קרה שם...).
לסיכום, לאחר ערב מענג וחשוב יצאנו מרוצות ומאושרות. מלאות מתחושת השותפות ועם טעם של עוד, נפרדנו מהבובות תוצרת ידינו, והשארנו אותן לנוח בארון הכיתה, עד הגיען ליעד הבא:
בקרוב, יצאו התלמידים לאחד מגני הילדים בעיר (בתאום עם הרווחה). תלמידי הכיתה יקריאו סיפורים ויעניקו לילדי הגן מתנה – בובות 'סמרטוטים', מעשי ידי אמם. כל זאת, על-פי רוח הנתינה של גוונים..."
טל יקרה, יישר כוח לפעילות מעצימה נשית והורית ולחיבור המרשים לערכי "גוונים".

תגובות

רשומות פופולריות