ביקור מפמרי"ם משרד החינוך ב"גוונים"

ביקור המפמרי"ם שהתקיים היום בחטיבה הרשים את כל הבאים.
נכחו שם מפמרי"ם מתחומים שונים: הסטוריה, פיסיקה, עברית, ספרות, מתמטיקה ועוד.
בביקור הצגנו את העשייה המרהיבה המתרחשת בחטיבה שלנו כחטיבה מדגימה אווריינות המאה ה - 21.
הביקור נפתח בקבלת פנים של החוג לדרמה באמצעות "פסלים חיים" שהיו מרשימים ומעוררי השראה ספרותית והמשיך בשידור צוות הרדיו של גוונים בנושא: מילים מעולם התקשוב ופירושן בעברית.
לאחר מכן השתתפו המפמרי"ם בהצגת ביה"ס כמשתתף בתוכנית התקשוב הלאומית להתאמת מערכת החינוך למאה ה - 21.
הביקור המשיך בהשתתפות האורחים בשעורים מתוקשבים: הסטוריה - דורית ואיש שהציגה תוצרי תלמידים לעבודת חקר ושימוש בגוגל מפות, מדעים - רונית משיח שהציגה בלוגים בביולוגיה, מתמטיקה - רונית חובב שהציגה שימוש באקסל בנושא פונקציה קווית, אנגלית - אילנה מירר שהציגה דיבייט באנגלית, ענת רשף - עברית בנושא מגילת אסתר, אורנה הינדי - תנך חינוך מיוחד עם מקראנט ואירית ספו - ערבית בנושא התרבות הערבית.
חוות דעת המפמרים כללו שבחים כמו " נוכחנו לראות שעורים בהם התלמידים מתנהגים למופת (הופתענו לראות תלמידים מצביעים וממתינים לרשות לדבר...)  ושעורים שלא יביישו את השעורים באקדמיה, הארגון, התכנון היה למופת, השעורים תוככנו בקפידה, התלמידים הציגו מתוך ידע אמיתי שנובע מחקר משמעותי וגילו יכולות פרנטציה וידע מעל למצופה...".
ושני משפטי המחץ היו" "ללא ספק הפדגוגיה כאן מצליחה להרקיע לגבהים שלא ניתן היה להגיע אליהם ללא הטכנולוגיה..."
ו..." נכנסנו לשעורים מתוקשבים וראינו מנהיגות..." גאווה גדולה אנשים יקרים... העתיד ללא ספק כבר כאן!
תודה והערכה חמה לאורלי נוישטטל, רכזת התקשוב של החטיבה על הערכות פדגוגית, למורים על הערכות מתוקשבת מרהיבת עין ומרחיבה דעת , לצוות ההנהלה על הערכות ושיתוף פעולה ממקום של כבוד ולכל אדם במערכת שטובתה עומדת מול עיניו.
הרשו לי להגיד, זכיתי!!!

תגובות

רשומות פופולריות