כתה ז'6, פרויקט המנהיגות בגן הילדים "גן סלעית"

 
שני נעים, מחנכת כתה ז'6 מספרת על פרוייקט המנהיגות וסביבה ירוקה שיזמה עם אורלי דגן ותלמידי הכתה: "התחלנו בשעה טובה כבר לפני חודש את פרויקט המנהיגות בגן הילדים "גן סלעית". הפעילות בגן מרגשת כל פעם מחדש, ילדי הגן ותלמידי הכתה עובדים בשיתוף פעולה, הילדים קשובים לתלמידנו שמובילים אותם בדרכי נועם ובאופן אחראי. כיף לראות את העיניים הנוצצות של תלמידי הכתה והגן כאחד במפגש המשותף.
היו לנו שלוש פגישות- מרגשות, מהנות ומעשיות .
הפגישה הראשונה הוקדשה להיכרות בין תלמידי ז-6 לילדי הגן. זו הייתה חוויה מיוחדת. הילדים היו מאוד נרגשים, ישבו בשקט וחכו בציפייה לבואנו. כל ילד גדול כקטן הציג עצמו ואמר שם של בע"ח שהוא אוהב, בהמשך היה חידון שילדי הכתה הציגו בפני ילדי גן ועסק בנושאי טבע, עונות שנה ושירים בהם מופיעים שמות של עצים ופרחים. לאחר המפגש יצאו כולם לחצר לשחק יחדיו...
הפגישה השנייה - תלמידי הכתה הדריכו את קבוצתם וביחד עיצבו את הגינה שלהם – העבירו צמיגים, אדניות ועציצים ארגנו וסדרו את הגינה. כל תלמיד אחראי על קבוצה של שניים שלושה ילדים ומוביל אותם בעבודה. היה מדהים לראות את שיתוף הפעולה בין התלמידים לילדים, את הגישה המעודנת של תלמידי הכתה לילדים, את השמחה וההתלהבות של ילדי הגן ותלמידי הכתה בעבודה המשותפת.
הפגישה השנייה נערכה לפני שבועיים הילדים סדרו גלגלים ואדניות לשתילה- זו הייתה חוויה מדהימה לראות איך הגדולים מפעילים את הקטנים. מסבירים ומכוונים לקראת השתילה
בשבוע שעבר, במפגש השלישי- התקיימה השתילה של שתילי ירקות: עגבניות, בצל, כרוב , כרובית, פטרוזיליה, שומר, שמיר, כוסברה. הילדים פזרו חצץ בתחתית הגלגלים לניקוז המים ושמו מעל מצע של אדמה פורייה לשתילה . הילדים השתמשו במריצות, אתים, מגרפות, מעדרים ועבדו עבודת צוות מדהימה. אפשר היה לראות את האהבה והקשר שנוצר בין ילדי הגן לתלמידי הכתה.
אנחנו רוצות לציין את שיתוף הפעולה וההובלה של הגננת נעמי והסייעת אליס, בלעדיהן הפרויקט לא היה יוצא לפועל.
מצרפות תמונות עדכניות מהפעילויות השונות
נהנות מההובלה והעשייה שני ואורלי."
יישר כוח, מרגש ונפלא לראות את התלמידים שנפלאים שלנו מנהיגים צעירים מהם.





תגובות

רשומות פופולריות