ד"ר פישר ביקר ב"גוונים" במסגרת לומדים להנהיג ממנהיג

דברים שכתבו יעלה בן ש ויעל ק, תלמידות ט3:
בשבוע שעבר הגיע לחטיבת גוונים ד"ר אלי פישר – מנכ"ל חברת ד"ר פישר. תחילה, סיפר לנו מר פישר את סיפור חייו האישיים. הוא התחיל מילדותו, בתי הספר בהם למד, תחושותיו כילד – הרצון לעבור לקיבוץ ולא להמשיך בלימודיו, ועל כך שלאחר השכנועים של הוריו, חזר ללמוד בתיכון כימיה וביוטכנולוגיה.
לאחר השירות הצבאי למד באוניברסיטה מיקרוביולוגיה וכימיה. לאחר מכן עבר לארה"ב, שם למד מה שרצה לעשות- להכין תרופות, להיות רוקח. אביו וסבו היו רופאים.
ד"ר פישר סיפר כי הייתה לו אפשרות להשאר בארה"ב, אך הוא אהב מאוד את הארץ ולכן חזר ארצה. בשלב זה סיפר מר פישר על הקשיים שבהקמת מפעל, מציאת עובדים, חידושים, שמירה על מוצרים ברמה גבוהה וכו'. הוא תיאר קשיים שונים בהם נתקל לאורך שנות פועלו – מאז הקים את המפעל ועד היום.
לדעתנו, ד"ר אלי פישר הציג את שנות חייו הראויות להערצה – הוא התחיל מלמטה, כמו כולם, והצליח להגיע הכי גבוה שאפשר בזכות עצמו ואמונה ביכולת שלו.
כולנו צריכים לשאוף להגיע לדרגים גבוהים כמוהו, כל זאת בענווה, עם דגש על המעורבות החברתית. מר פישר דואג לתרום לחברה בסוגים שונים של פעילויות, והוא רואה את התרומה לחברה כערך חשוב ביותר.
ר פישר סיים את הרצאתו במשפט: "בסוף חייו האדם מצטער על דברים שלא עשה, דיותר מהדברים שעשה"
מרגש ומחובר כל כך ליעדי בית הספר...

תגובות

רשומות פופולריות