שלב החשיפה, תלמידי כיתות ח' הפעילים בתכנית "אני בשבילך" - ארגון לתת בחטיבה

תוכנית "אני בשבילך" של ארגון "לתת" פועלת בחטיבה זו השנה הרביעית בליווי של רכזת החינוך החברתי שלנו, איילת מלמד. השנה החידוש הוא הנחיית הקבוצה של שכבה ט' ע"י מתנדב מטעם "לתת" וקבוצת שכבה ח' ע"י שוש ויונטה, אם, חברת הנהגת ההורים ב"גוונים" אשר מתנדבת בבית הספר בהובלת קבוצת המנהיגות "אני בשבילך". שוש מספרת על שלב החשיפה:
"היי לכולם, היום יצאו תלמידי כיתות ח' הפעילים בתכנית "אני בשבילך" בלתת, לפעילות במרכז יוצאי אתיופיה בראש העין.
למרכז מגיעים ילדים מגיל 5-10 לפעילויות שונות.
התלמידים הכינו פעילות של תחנות בנושאים שונים ספורט, צבעים,אוכל וחיות. במהלך חופשת חנוכה נפגשו התלמידים והכינו את הפעילות ונעזרו בתרומות שאספו מחנויות שונות בעיר. המון הפתעות וממתקים וחומרי יצירה .
הקבוצה חולקה לקבוצת "המגניבים" "והפרפרים והתחרות החלה במשחק באולינג, חידון חיות, תחרות אכילת קרמבו ותחרות ציור.
הפעילות הייתה מהנה מאוד הילדים שיתפו פעולה ושמחו מאוד עם כל ההפתעות שהכינו להם התלמידים.
יישר כוח לתמידים ולשתי המד"ציות סתיו ומאי."
מנהיגות הורים - תלמידים, ייחודי ומעשיר - יישר כוח גם לך שוש - זכינו לך!

תגובות

  1. שוש ויונטהינואר 05, 2012

    "חשוב לי מאוד לציין שממש ממש אני נהנית לקחת חלק בפעילות של הארגון בכלל והפרויקט בפרט. לתת זה מסוג המקומות או הגופים שבאמת יש בהם משהו מאוד מחבק ואוהב, עם כוונות ורצונות טהורים, באופן שלא פוגשים הרבה בחוץ. אני ממש מרגישה שיצאתי מוענקת מהעשייה. כן הצלחתי לראות שינויים ותמורות שחלו בילדים. את הרצון שלהם לתת מעצמם, ברמות שונות כמובן, אך רצון כנה להעניק בלי תמורה.
    "פרויקט "אני בשבילך " סיפק אצלי רצון וצורך להשפיע על בני נוער, להעלות את רמת המודעות ולהיות קשוב לצרכי הקהילה שלו. לנטוע בבני נוער את האמונה ביכולתם ולתת להם כלים להשפיע. הטמעתי ערכים של שייכות , אמפטיה ו " איכפתיה " ,חשפתי וסחפתי אותם לעולם ההומניטרי ההתנדבותי.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות