ערב מצוינות תשעב

שבוע שעבר היה זה שבוע רווי פעילויות וסיכומים...???
ערב מצויינות אמירים ועתודה מדעית טכנלוגית במעמד ראש העיריה ואגף החינוך, התקיים גם כן השבוע והיה מרשים, מכובד ובעל אופי של מצוינות ומנהיגות!!!
התלמידים תארו כל כך יפה מה היא מצוינות המתחברת מאוד למנהיגות האישית שלהם ושלנו, ראש העיר החמיא על המסרים הברורים בשאיפה למצוינות העוברים כחוט השני בביהס ופועלו וגם אני חיברתי את הדברים...
אני מבקשת להודות לרונית ועינב על ההערכות הרבה לערב שהיה בו הכל: מדע, אדם, אמנות, מדעים ושפה האנגלית והכל במצוינות גבוהה וחיבורים נכונים.
היה פשוט מרשים ומסכם עשייה מרשימה שעלתה מדרגה השנה בזכות האנשים מורי העתודה: ילנה, אסנת וירון ומורי המצוינות: עינב, אילנה ונועה - בראש ובראשונה
ובזכות התכניות המשמעותיות שנכנסו.

מצב דבריה של רונית חובב רכזת העתודה המדעית טכנולוגית: " מסלול העתודה מדעית טכנולוגית מורכב מתלמידי כיתות ז שזה עתה סיימו בהצלחה שנה ראשונה של לימודים במתמטיקה, פיזיקה ומדעי המחשב בנוסף ללימודים הרגילים. ותלמידי העתודה מדעית טכנולוגית ביחד עם הוריהם השתתפו בהרצאה מרתקת ביותר על הירח.נפלא היה לראות את הבקיאות הרבה אשר הפגינו התלמידים .את הענין הרב שהם גילו הנושא.לאחר מכן יצאו התלמידים ל"מסע בין כוכבים " בתוך הפלנטריום שהוקם בחצר בית הספר ולבסוף צפו בעזרת טלסקופ מקצועי בירח."
מדבריה של עינב עוזיאל רכזת המצוינות אמירים: "מסלול אמירים המשלב את המצוינות בתחום האמנות .האנגלית והמדעים המורכב בעיקר מתלמידי כיתות ח ו- ט תלמידי אמירים והוריהם צפו בתערוכה מרשימה ומקצועית מהן כמוה אשר הוקמה על ידי תלמידי אמנות ובנוסף , הוצגו תוצרי פרויקט השפד"ן תוצרים של עבודת חקר רב תחומית של תלמידי אמירים שנעשו בשיתוף כל תלמידי אמירים".





יישר כוח!!!

תגובות

רשומות פופולריות