פירות...

מילים של תלמידה שסיימה את "גוונים" לרחל אמיתי ספרנית החטיבה...
"היי רחל, זו ליאת סלע (מקווה שאת זוכרת :) )
אני מתנצלת שלא ביקרתי עד עכשיו, הייתי בלחץ מביה"ס (היו פעמיים שבאתי- אבל לא היית או שהייתם בהרצאה בספרייה..)
רציתי להגיד רק כל הכבוד על ההשקעה והמסירות- שינית וקידמת לגמרי את התפיסה של צעירים לגבי ספרים ובכלל.
רציתי גם להודות לך על כל הדברים שעשית עבורי בשנים שעברו- אני מעריכה זאת מאוד וגם אותך מאוד- כבן אדם. עזרת לי מאוד בשנים האלו- גם אם לא במכוון, וגם אפילו עכשיו-לימדת אותי דברים לא רק על ספרים אלא גם על ערכים- של כבוד ואכפיות לסביבה ולזולת (עד כמה שזה נשמע מופרח). עדכון לגבי: אני מדריכה בצופים, מתנדבת באקי"ם כבר שנתיים ועדיין נהנת מאוד קריאת ספרים :)

אז תודה על הכל- ואני עוד אבוא לבקר, ישר כוח וגאה מאוד, ליאת."
אלה הפירות זה הגוון האחר... לא עוד בעלת תפקיד בביה"ס רחלי הינך אשת חינוך ל מ ו פ ת..

תגובות

  1. אנונימיאפריל 17, 2009

    ועל זה נאמר,האדם עושה את התפקיד ולא התפקיד את האדם.
    כל הכבוד !!! רחל,יצרת צבע חדש לגמרי לתפקיד ספרנית בית הספר וכל אחד ואחת מתלמידי בית הספר יכול למצוא את עצמו בחלקת אלוהים הקטנה הזאת.
    אסתר פלח

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות