כתה ז'4 והמחנכת אירית אביב זכתה במקום הראשון ביום הגיבוש השכבתי

שכבת ז' פתחה את השנה במספר מפגשי הכרות וגיבוש: המפגש הראשון היה מפגש אישי של כל מחנכת אשר התקיים במהלך בוקר בסוף אוגוסט, בו כל מחנכת קיימה שיחת הכרות עם כל אחד מתלמידי כתתה יומיים לאחר המפגש התאספו התלמידים לפעילות הכרות ראשונה עם תלמידי הכיתה.
לבסוף, ביום רביעי ה 16.9.09 יצאו תלמידי השכבה והמחנכות ליום גיבוש שכבתי. יום זה התקיים בפארק טל וזוהי הפעילות הראשונה של השכבה אשר התקיימה מחוץ לכותלי בית הספר.
במהלך יום הגיבוש כל כיתה עברה 8 תחנות שונות, בכל תחנה הפגינו התלמידים את יכולתם בתחומים שונים : שווי משקל, זריזות , טיפוס על חבלים ועוד....
בנוסף לצד הספורטיבי ביצוע המשימות דרש שיתוף פעולה בין חברי הכיתה ומעבר לכך שמרו התלמידים על מורל גבוה (חלקם באו מצוידים בשלטי עידוד). לסיום היום התחרו הכתות במשיכת חבל. לאורך היום ניתן לכל כיתה ניקוד על הישגים ספורטיביים, על גיבוש כיתה ועל מורל. אני שמחה לבשר שהכיתה הזוכה היא כיתה ז- 4 והמחנכת אירית אביב , יישר כוח על הזכייה!!
.את יום הגיבוש ארגן צוות החינוך הגופני ברצוננו להודות לצוות המדהים שעמל רבות למען הצלחתו של יום הגיבוש: איתן , אלירז וחן ובראשם דניאלה זוכת פרס החינוך הגופני. כמו כן יש להודות גם לקבוצת תלמידים נבחרים משכבת ט' אשר עזרו בהרמת יום מוצלח זה. (רות ברדה - רכזת השכבה)
הערכה חמה על שיתוף פעולה לך רעות ולצוות מחנכות השכבה- צוות חנ"ג בניהולה של דניאלה מנור- תלמידים בוגרים וצעירים - משפחת "גוונים"
על יום משמעותי מגבש ומחנך לחיים בריאים וספורטיביים ולשיתוף פעולה הדדי.

תגובות

רשומות פופולריות