תרומה לקהילה של כתה ט5 והמחנכת רונית משיח במעון בני ציון

ביקור שני של ט5 והמחנכת רונית משיח במעון בני ציון
לאור החוויה החיובית של הכיתה בסוף שנת הלימודים תשס"ט במפגש עם דיירי מושב בני ציון (הממוקם ברח' המרץ 1 בראש העין), הכתה ביקשה ליזום עוד מפגשים כגון אלו, מספר פעמים, לאורך שנת הלימודים . לאחר שיחה של מחנכת הכתה עם התלמידים בנושא סוכם שהכתה תארגן מספר מפגשים צמודים לחגים במהלך השנה.
הפעילות הראשונה השנה התקיימה בהצלחה רבה לקראת חג ראש השנה. התלמידים הכינו עם הדיירים כרטיסי ברכה למשפחות הדיירים, הכינו איתם מוביילים לסוכה וגם שיחקו בפעילויות ספוטיביות שונות כמו פינג פונג וכדור רשת. לסיום היום ארבע תלמידיות (אופק.מ, דנה, מאי.פ וספיר) הכינו ריקוד, אופק גם השמיעה לנו קטע נגינה ורועי דיבר לדיירים וסיכם את היום מטעמינו.
מתגובות הדיירים "תבואו עוד פעם!", "היה מאד כיף"
מתגובות התלמידים- "היה ממש כיף" , " הצלחתי ליצור קשר עם כמה מהם וזה מאד מרגש" ,"הפעם יותר נהנתי מהפעם הקודמת כי ידעתי לקראת מה אני מגיע". לסיכום אני חייבת לציין שהמפגש לא פשוט אך התלמידים הפגינו בגרות ורגישות בקבלת הזולת השונה מהם.
מדברי המחנכת רונית משיח: "אני אישית יצאתי משם עם תחושת גאווה להיותי שייכת לבית ספר גוונים"....

רונית היקרה ותלמידי ט'5 אנו גאים בכם על היותכם חלק מחטיבת "גוונים", הנכם פועלים בהתמדה להשגת יעד משמעותי אצלנו בחטיבה והוא התרומה לקהילה בה אנו חיים ועל כך מוענקת לכם מלוא ההערכה!
שלכם,
שפרה סטרוסקי

תגובות

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות