פעילות "חפש את המטמון" לכתה ח'6 באירגון ההורים ומחנכת הכתה רחל לוי


בבוקר יום שישי, יצאה כיתה ח' 6 ליום פעילות בנוסח "חפש את המטמון". תלמידי הכיתה התחלקו ל-6 קבוצות. כל קבוצת תלמידים קיבלה מפת דרכים, עם נקודות הפעילות וחומר קריאה שיהיה להם לעזרה במילוי משימותיהם. בתחנות השונות נשאלו הילדים על משמעות הסמל של ראש העין,על עברה וראשיתה של העיר, לענות על שאלות טריוויה בנושא ראש העין, התבקשו למקם שמות ערים שונות על מפת מדינת ישראל לפי קטעי שירים, ליצור פתגמים מכרטיסי המילים כאשר בכל פתגם מופיעה המילה "ראש" או "עין" ולעיתים בנטייה, השלימו תצרף (פאזל) של מדינת ישראל וסיימו בחידון לגבי פרושם של הפתגמים שהרכיבו. לסיום הפעילות הוזמנו הורי התלמידים ומנהלת החט"ב, גב' שפרה סטרוסקי, התכבדו בעוגות ובירכו בשתיית תירוש. כל תלמיד בכיתה קיבל לוח שנה עם תמונת תלמידי הכיתה ותאריכי ימי ההולדת של התלמידים בכיתה.
התלמידים חיזקו את הקשר שלהם אל עירם - ראש העין ואל מדינת ישראל, העשירו את הידע, עבדו בצוותים ,נהנו מכל רגע וחזרו עם חוויות
נעימות.
פעילות זו התממשה הודות לשיתוף הפעולה הנפלא של ועד ההוריום המחנכת רחל לוי ולנכונותם לתת לילדים ערך מוסף. על כך ראויים מחנכת הכתה וההורים להערכה חמה.
שלכם,
שפרה סטרוסקי

תגובות

  1. יפה מאוד!
    נראה שהילדים מאוד נהנים והפעילויות נשמעות מקסימות. אני שמחה לשמוע שתלמידים עדיין נהנים ממשחקים שאנחנו שחקנו מהם בילדותנו כמו 'חפש את המטמון'.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות