נאום טקס תקשוב מלא שכבה ז תשעא

היום קיבלה שכבת ז' מחשבים ניידים, בזכות בחירתנו כמדגימים "אוריינות המאה ה 21":
כבוד ראש העיר מר משה סיני, הגב סיגל שיינמן מחזיקת תיק החינוך, צוות גוונים שכבה ז, אורחים ואתם תלמידי שכבה ז' – אורייני המאה ה 21 –והחל מאתמול, זוכת המקום הראשון בתחרות יזצמים צעירים עושים עסקים.
חברת קלותא שהוקמה ע"י היזמים שלנו, תלמידי כתה ט' המציאו את המטריפון – רכיב המחבר לטלפון הנייד ומתריע בפני קרינה בעוצמה גבוהה.
התהליך כלל ליווי  של המורה יעל אלחדיף והמנחה העיסקית דפנה.
היזמים שלנו, העניקו אתמול גאווה לגוונים ולעיר ראש העין כשזכו במקום הראשון  בגמר המחוזי והם עם הפנים לגמר הארצי ואולי לתחרות העולמית שתתקיים בנורבגיה...
לאחר 7 שנות הצלחה בתוכנית כתו"ם – תוכנית ללמידה מתוקשבת ומתוך אמונה בהכנת תלמידי גוונים להתמודד עם אתגרי המחר , נבחרנו השנה לתואר "מדגימים" ואנו גאים על כך.
אוריין המאה ה 21 הינו אדם היודע להתמודד עם מהפכת המידע המתרחשת סביבנו, לנתח מידע, לבקר, ליצור מידע, לעבוד בחקר , בשיתופיות מקוונת וליצור שיחות בעולם וירטואלי בו הידע קיים ואך יש להשתמש בו באופן מושכל.
עולם בו התלמיד מתבגר להיות לומד אחראי, פעיל ועצמאי המלווה במורה המשנה את ייעודו ממורה למנחה.
אדם היודע להשתמש באופן מושכל בעולם וירטואלי, בהגינות ומתוך שמירה על אתיקה וחוקים.
אלווין טופלר טען כי " האנלפבתים של המאה ה 21 לא יהיו אנשים שאינם יודעים קרוא וכתוב, אלא, אלה שלא יוכלו ללמוד, ללמוד לשכוח וללמוד מחדש..."
תלמידים יקרים, הינכם זוכים להצטרף לקהילת הלומדים המתוקשבת בגוונים ולהיכנס לחוויית למידה אחרת אשר תצייד אתכם בארגז כלים משמעותי להמשך..
אומרים כי שינויי הטכנולוגיה כל כך מהירים שקשה לדעת אף איך תיראה המלחמה הטכנולוגית הבאה.
אנו מאמינים בטכנולוגיה וקידמה אך יחד איתה , אנו מאמינים בטיפוח אדם מוסרי, ערכי המתנהל באחריות אישית – אנו מאמינים ביכולות המנהיגותיות שלכם להנהיג את חייכם באופן מושכל וכך גם את הלמידה שלכם, אנו מאמינים בטיפוח בוגר אחראי, עצמאי ובעל כישורים משמעותיים לעצמו ולחברה. אנו מאמינים בכם כבוגרים ואחראים!!!
על כן, על כולנו ללמוד שפה המאפשרת התנהלות נכונה עם הטכנולוגיה כאן בין כותלי ביה"ס ומחוצה לו. עלינן להתנהל במנהיגות ובאחריות בעולם של טכנולוגיה,  ולמידה חדשנית.
תודה לצוות מחנכי השכבה בראשותה של רכזת השכבה רונית חובב שמוביל את התהליך בגאון ובו אורלי נוישטטל רכזת התקשוב בחטיבה.
לכל צוות המורים בגוונים הנרתם לטובת מימוש חזון פורץ דרך ומאתגר ויחד הופך את החטיבה שלנו להיות "בית ספר חדשני".
תודה מיוחדת לכבוד ראש העיר מר משה סיני על האמונה בחזון ונתינת תמיכה לרעיון התקשוב, ובכלל לכל רעיון פורץ דרך המקדם את הקידמה בעיר. לחנה חרוסט מפקחת ביהס, אבי קמינסקי מנהל אגף החינוך צוות האגף ורבקה גריינר מפקחת התיקשוב  –על אמונה בדרך ותמיכה משותפת בחזון הכשרת דור העתיד.
תודה לכם ההורים, על אמונה בדרכנו כאן בחטיבת גוונים, על שיתוף הפעולה והתמיכה בכל חלום קטן כגדול.
תלמידים יקרים, אספר לכם בנימה אישית, כמי שבאה מתחום מדעי המחשב ומאמינה בעולם של טכנולוגיה ופדגוגיה, אני מרגישה שהיה לי חלום...תודה לכם ולכל חבריי שמימשתם לי אותו... אני מאחלת לכם המון הצלחה והנאה בלמידה!!!

בוקר טוב והצלחה רבה!

תגובות

רשומות פופולריות