יום מקוון במדעים בסביבת ה moodel


היום המקוון הייחודי במדעים עבר בהצלחה, עם ניסיון הצוות והתארגנותו המופתית.
היום המקוון נבנה בעמל רב ובנכונות מדהימה של צוות המדעים המוביל שלנו ועל כך נתונה לו הערכה רבה.

המטלות והחומרים הוכנסו למרחבים כולל גם נתוני התלמידים, ומחר יזכה הצוות לקבל את מטלות התלמידים לאחר שצויננו במרחב...!!! איכות חיים למורה המתוקשב!!!
יישר כוח לצוות המדעים ולעומדת בראשו רונית משיח  ולצוות מדריכות התקשוב זהבה אפל ודפנה טהורי על פריצת הדרך החשובה בתחום התקשוב בחטיבה. 
רונית משיח, רכזת המדעים: "בראש ובראשונה ברצוני להודות לדפנה טהורי, מדריכת מודל, אשר תמכה בנו, הגיעה כל פעם שטרטרנו אותה, השקיעה שעות רבות ברוגע רב למציאת הפתרונות הטובים ביותר.דפנה, בלעדייך לא היינו יכולים להרים את הפרוייקט הזה. כמובן שזה גם המקום להודות לצוות שטרח, עמל והשקיע- להביא תוצר: שמצד אחד מתאים לרמת התלמידים ומצד שני תאתגר אותם, תוצר שיקח להם זמן להתמודד, אך לא יגרום להם להגיע לתסכול ויגלוש את גבול הטעם הטוב...ואכן הפעילויות היו מאורגנות להפליא, מגוונות, מעוצבות למופת ורמתן אופטימלית. היום התנהל באופן מופתי! למרות המחסור באינטרנט במעבדות, היו רק תקלות ספורות, וחוסר היכולת שלנו לתקשר, לא הורגש כלל ע"י התלמידים אשר הבינו את המטלות ואת דרך ההתנהלות ועבדו באופן עצמאי. (יש לציין שהיו אף פחות תקלות ובקשות לעזרה מצד התלמידים מהיום מקוון ה"רגיל" שאותו העברנו לפחות 5 שנים!).אסכם ואומר שאני גאה להיות חלק מצוות שמסוגל להגות רעיון ולהפוך אותו למציאות הטובה יותר מכל דמיון"

ואנו גאים שאתן חברות צוות המדעים!!!
יישר כוח!!!

תגובות

  1. דפנה טהורי - מנחת מודלמאי 04, 2011

    לשפרה,

    היה לי העונג לעבוד מול צוות איכותי ויקר זה, שהצליח להקים מרחב לימוד לתפארת ששירת אותו ביום המקוון .
    ראוי לציין שזה נעשה עוד בטרם הסתיימה השתלמות הצוות במערכת המודל.

    יישר כוח לצוות המדעים, ובעיקר לעומדת בראשו רונית משיח.

    בברכה ובהערכה רבה,
    דפנה טהורי.

    השבמחק
  2. אני חושבת שהיום לא צריך תואר מספיק קורסים מקצועיים בהיחידה ללימודי חוץ

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות