היום התקיים טקס כניסת כל שכבה ז' לתוכנית התקשוב

הייתה זו התרגשות גדולה בקרב התלמידים ובקרבנו, האווירה היתה אוירה של אחריות וקידמה.


במהלך השבוע האחרון עשו צוות המחנכים משכבה ז', רונית חובב רכזת השכבה ויעל ניסן היועצת, מהלך בלתי יתואר של טיפול בכניסה לתקשוב השכבה. התקיים תהליך חשוב עם התלמידים בנוגע לאמנה הכתיתית אשר גובש ע"י אורלי נוישטטל רכזת התקשוב שלנו, התקנון והנחיות למורי השכבה.
אני גאה בתהליך שעברנו יחד לטובת הפיכת גוונים לחטיבה מדגימה אוריינות המאה ה 21 במודל ONE TO ONE כך שכל תלמיד יישא בתיקו את המחשב הנייד לצרכי למידה.

ראש העיר בדבריו חיזק את ידנו על היותנו מדגימים ברמה הארצית ועל הגאווה שגוונים מעניקה לעיר ראש העין. עוד אמר כי בביקור הנשיא שהתקיים בגוונים אמר הנשיא כי אינו מאמין למה שהוא רואה... וכוונתו הייתה למה שראה בגוונים. וכן שברור הוא כי פרס החינוך הארצי שראש העין קיבלה בשנה שעברה היה הרבה בזכות פריצת הדרך המתקיימת בבתי ספר בעיר ובראשם גוונים...


תודה גדולה נתונה לפיקוח במשרד החינוך, הגב' חנה חרוסט - מפקחת כוללת והגב' רבקה גריינר - מפקחת על התקשוב, על בחירתנו כמדגימים ועל חשיבה פורצת דרך.
למנהיג הרשות,כבוד ראש העיר מר משה סיני ,סיגל שיינמן מחזיקת תיק החינוך, אבי קמינסקי מנהל אגף החינוך וצוות האגף ברשות על הובלה משותפת של התהליך ואמונה בחזון משותף.


תודה לכל אחד מצוות ביה"ס על הליכה משותפת בחזון אשר הינו, לכל הדעות פורץ דרך ומתקדם בקצב מרשים בחדשנות חינוכית מתמדת.
תודה לרונית חובב רכזת שכבה ז' וכל צוות השכבה על המאמץ בהכנות ליום חשוב זה, לאורלי נויישטטל - רכזת התקשוב בחטיבה על הידע וההנחיה, לזהבה אפל מדריכת התקשוב שלנו על ההובלה בדרך החדשנות, לך שלום על שיתוף הפעולה והאכפתיות, להורים על האמונה בדרך ותודה מיוחדת ליו"ר הנהגת ההורים אילן ושוש ויונטה ואתם כל הנהגת ההורים על חשיבה משותפת בהובלת חזון התיקשוב הבית ספרי.

גאווה גדולה שזכינו ליום חשוב זה!!!

תגובות

  1. אילן ויונטהמאי 27, 2011

    לתלמידי שכבת ז' וכל השותפים בהרמת פרויקט התקשוב,
    היום בעידן הכפר הגלובלי, תפקיד המורהויעוד ביה"ס מקבלים פן נוסף.לא עוד הקניית ידע,שינונו ובחינתו.
    כי אם,הפנייה למאגרי הידע הכמעט הבלתי נדלים שבעולם המקוון, הדרכה והנחיה לשליפה חכמה, מיון ועריכת החומר שהתקבל בהתאם למשימות הרלוונטיות.
    המחשבים ואמצעים האחרים יעזרו לכם להגיע אל המידע הרצוי בקלות ובנוחות,יפתחו בכם מיומנויות נוספות ויעמדו בפניכם אתגרים שבעולם האנלוגי לא מתמודדים בהם.
    בסביבה בה אנו חיים, הטכנולוגיה מתפתחת בקצב מסחרר. חשוב שלא נשאר מאחור. ככל שנקדים לחשוף את ילדינו לחדשנות הטכנולוגית ולשימוש בה להשגת מטרות חינוכיות,לימודיות וחברתיות, כך נקדים להכין את דור המחר שיסיים את לימודיו ויצטרף למעגל הממציאים והמפתחים. הם- אתם ילדים,אלה שיביאו את הקידמה לבאים אחריכם.
    שמח אני לברך אתכם ילדים , שזכיתם להיות הראשונים שמיישמים את התקשוב בשכבה שלמה.ואתכם המורים שקבלתם אתגר חדש ורענון בעבודה השוחקת כל כך ואתכם ההורים שמקבלים את המיטב עבור ילדיכם.
    בשם הנהגת הורים במשפחת גוונים אני מאחל לכם עבודה מעניינת ברוכה ופורייה נצלו את שלל האמצאים שקבלתם למטרות טובות ושתצליחו בעשייתכם.

    השבמחק
  2. שלום, רפרנט מחשבים חט"ב גווניםמאי 27, 2011

    תודה על מכתבך ועל שפע הברכות !!!

    אשרינו שזכינו במנהלת כמוך בעלת חזון ודמיון שתומכת, יוזמת ודוחפת את כל הביה"ס קדימה למאה ה-22 והלאה !

    כל הכבוד! אין מילים בפי !!!

    אני באמת כל כך התרגשתי אישית לראות את כולם מתרגשים לקראת קבלת הניידים וכולי תקווה שכל החטיבה תהיה מתוקשבת

    ושנהווה דוגמה ומופת לכל בתי הספר בראש העין !!!

    ולתפארת מדינת ישראל...........

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות