ערב מצוינות 2011

אתמול התקיים ערב מצוינות 2011. הערב הופק ע"י צוות  המצוינות של תוכנית אמירים, תוכנית לטיפוח מצוינות מטעם משרד החינוך הפועלת אצלנו זו השנה השלישית. הערב כלל מפגשים בכתות המצוינות אנגלית, ערבית ואמנות , חלוקת תעודות הצטיינות והרצאה בנושא "חשיבה עתידנית ומנהיגות".
את הערב ליותה מדריכת אמירים סימה שמלווה את צוות המצוינות במיקצועיות רבה.
נאום הערב:
"בחטיבה השואפת מצוינות כדרך חיים גם אנו רואים בהצלחתנו נקודת התחלה להישג הבא.
לכן החלטנו למצב את ביה"ס עם השנה כ" בית ספר למנהיגות מעצבת" אשר יסודותיו מושתתים על יסודות המצוינות והמנהיגות האישית , החברתית והלאומית.
חשוב לנו לבנות ארגז כילים שונה ומשמעותי, אשר ינתן בידי בוגר גוונים ויהווה עבורו מפתח להתנהלות בעידן בו קצב השינויים משתנה בערך אקספוננציאלי ואשר בו חשוב ללמד אנשים להנהיג את עצמן במצוינות אישית וחברתית כך שהחברה שתיבנה תהיה לחזקה יותר ותצליח להתמודד עםקצב השינויים ועם אתגרי המחר.
חיפוש הדרך למצוינות היא הבסיס להשגת הצלחה באמצעות 3 השלבים הבאים:
1. לראות את המטרה: היא צריכה להיות בהירה וברורה כך שנדע להציג אותה לעצמנו ולאחרים בפשטות רבה.
2. לכוון את הרוח הפנימית: כוונו את הרוח הפנימית להשגת המטרה שראיתם בשלב הראשון ותכיילו אותה באמצעות התלהבות וחשיבה חיובית. כשהרוח הפנימית נושבת אפשר לעמוד מול כל רוח.
3. לשחזר את ההצלחה: אריסטו אמר "מצוינות אינה פעולה, אלא הרגל".
המצוינות יוצרת אפקט הילה ומעוררת אהדה והתפעלות המעלים את הביטחון העצמי ומניעים את האדם להצטיין שוב.
כבוד ראש העיר מר משה סיני, מנהל אגף החינוך מר אבי קמינסקי, צוות שוחר המצוינות של גוונים, הורים ואתם  תלמידים יקרים. מרגש לראות את התוצרים של למידה מועשרת המובילה אתכם למימוש יכולות.
בביקור בחטיבה אמר את שכתוב על שלט הכניסה לביה"ס "בכל אחד מכם טמון פוטנציאל גדול, אשר איש לא יוכל לממשו מלבדכם. אם תשקיעו במיצוי עצמי תגלו אוצרות גנוזים הגנוזים עמוק באישיותכם".

היה לנו הכבוד לתת לאוצרות אלה לצמוח ולפרוח בין כותלי בית הספר שלנו.

אנו עושים זאת זו השנה השלישית בתחומים מתמטיקה, אומנות, ערבית, אנגלית והמוסיקה.
אני מבקשת להודות לכל מי שתורם להצלחת המצוינות בחטיבה לפיקוח של משרד החינוך בהדרכתה של סימה מדריכת אמירים, בליווי תוכנית אמירם, לאגף החינוך על חשיבה בדרך המצוינות, , לצוות המצוינות לימור נגר רכזת המצוינות תשעא, לעינב המנחה לאומנות ורכזת המצוינות תשעב, לצוות המצוינות במתמטיקה, לאירית ספו רכזת ומורת המצוינות ערבית ואילנה מירר רכזת ומורת המצוינות באנגלית.
לכם הורים יישר כוח על ראיית דרך המצוינות שללא ספק נבעה מחינוך למצוינות כאדם,  כנער- בוגר.
ולכם תלמידים יקרים  ראו בהצלחתכם האחרונה כנקודת התחלה להישגכם הבא. העידן ההישגי בו אנו חיים מלמד שהישג יוצא הדופן של היום הופך להישג מובן מאליו ביום שלמחרת. שיפור מתמיד יבסס את מקומכם כמצוינים כדרך חיים.
אתם בהצלחתכם, מהווים את הגשמת חזון המנהיגות בחטיבת הביניים "גוונים" ראש העין- בית ספר למנהיגות מעצבת.

בהצלחה בהמשך".

תגובות

רשומות פופולריות