נאום טקס סיום שנה"ל תשע"א

יוני 2011
תלמידים יקרים,
בוקר טוב, בוקר סיום תשע"א בבית הספר למנהיגות מעצבת ומדגים אוריינות המאה ה 21.
הייתה זו שנה משמעותית לחטיבה שלנו.
השנה הוגדרנו כ "בית ספר למנהיגות מעצבת" ו"מדגים אוריינות המאה ה 21".
שתי הגדרות גדולות המבקשות להבין אתכם כבוגרים המובילים שינוי בחברה הישראלית והמוכנים להתמודד עם אתגרי המחר. זו הינה תחילתה של דרך, אשר רבה היא ואתם החלוצים.
במהלך השנה חוויתם חוויות מגוונות. למדתם למידה מאתגרת ומשולבת תקשוב, למדתם מנהיגות אישית מה היא, למדתם עד כמה חשוב לקבוע לעצמכם מטרות ולהגדיר את הדרך להשגתן, למדתם שיש להשקיע גם אם הדרך קשה, עד כמה חשוב להאמין ביכולותיכם האישיות הלימודיות והחברתיות כי רק מכאן תצא האמונה ביכולת לחולל שינוי אישי וחברתי. מימשם יכולות, תרמתם לקהילה, חיזקתם את זהותכם הישראלית - יהודית וגיבשתם לכם תפיסות אישיות, לימודיות וחברתיות אליהן אתם בוחרים להשתייך.
זכינו לביקורים מכובדים והמכובד בהם כבוד נשיא המדינה שביקר אצלנו בגוונים בינואר השנה.
אני שמחה על הזכות שניתנה לנו בביהס לקבל את פני נשיא המדינה, מר שמעון פרס, בבואו לחנוך את בית הספר למנהיגות מעצבת, אשר אתם החלוצים בו. זכרו את הכבוד ובעיקר את המסר:
"בכל אחד מכם טמון פוטנציאל גדול, שאף אחד לא ימצה במקומכם. אם תשקיעו במיצוי עצמי, תגלו אוצרות הגנוזים עמוק באישיותכם".
וובכל זאת גם לומדים והרבה...
בשכבה ז' 56 מצטיינים בשכבה ח' 67 מצטיינים ובשכבה ט 52 מצטיינים... 195 תלמידים משתתפים בתוכניות מצוינות ו 553 תלמידים משתתפים בתוכניות מנהיגות והעצמה.
הכל בזכות הצוות המלווה אתכם צוות מנהיגים חינוכיים, מהמובילים במערכת החינוך בישראל. צוות מורים מקצועי, אחראי, אכפתי ואוהב וצוות מחנכים מרשים שעובד בשיתוף פעולה  הראוי לדוגמא ומופת!!!
אליהם מצטרפים צוות עובדים יקר והורים, הנהגת ההורים בראשותו של אילן ויונטה היקר וכלל הורים המופלאים שרואים את איכות החיים המשותפת כערך ומהווים שותפים אמיתיים לעשייה מפוארת יחד.
על כל אלה ועוד בשמכם אני מודה ומעניקה הערכה רבה.
בחטיבה השואפת מנהיגות ומצוינות כדרך חיים גם אנו רואים בהצלחתנו סימן לכך שדרכנו היא דרך החינוך הנכונה אשר עלינו להמשיך ולטפחה. אתם תלמידים יקרים הבאתם אותנו להבנה כי זו הדרך לבניית חברה טובה יותר, חברה המושתת על אנשים בעלי יכולת הנהגה אישית, בעלי ערכי מוסר, ענווה, הנעה פנימית, אמונה ביכולת ותחושת מסוגלות, גמישות וענווה. ועל כך אנו גאים גאווה גדולה.
לכם בוגרי שכבה ט' היקרים,נעמתם לנו מאוד, מחזור יג',  אשר הייתם ההשראה לגיבושה של דרך.  צאו לדרככם החדשה  בראש מורם והנהיגו את עצמכם ואת החברה בה הינכם חיים. אנו רואים בכם עתודה נפלאה לדור העתיד של המנהיגות במדינת ישראל. בהצלחה בדרככם החדשה, אני בטוחה כי תזכרו את תקופת החטיבה כאחת התקופות המשמעותיות בחייכם.
תלמידים, הורים , צוות גוונים היקר, עם סיומה של שנת הלימודים תשע"א, אני מבקשת לומר – תודה!!! 
שלכם, באהבה ובהערכה גדולה ובאיחולי חופשה נעימה!!!                     

תגובות

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות