תלמידי ט'3 מתנדבים ב"נאות אילנה"

גילית בן שמעון , מחנכת כתה ט'3 מספרת על המעורבות החברתית של תלמידיה: "אתמול יצאו שבעה תלמידים לביה"ס נאות אילנה. התלמידים: רחל יצחק, טל יגזאו, שיר לוזון, שיאון דהן, דניאל והב, עמית אדוארד (כולן מ-ט'3) ויובל פינצ'וק(ט'1). חלקם התנדבו במקום שנה שעברה וחלקן הצטרפו השנה.
תלמידים אלו לוקחים חלק בפרוייקט של אקי"ם, פרוייקט שמטרתו הפגשת תלמידים מהחינוך הרגיל עם החינוך המיוחד. במסגרת הפרוייקט מתוכננים כ-6 מפגשים בהם כל תלמיד מוצמד לתלמיד מנאות אילנה ועובד איתו על תרגילי ספורט בסיסיים.
המפגש היה מיוחד, ניסו לשלב מספר ילדים בפרוייקט, אך לא כל הילדים שנבחרו מביה"ס "נאות אילנה"התאימו, חלקם התקשו לעבוד עם ולשתף פעולה ובסופו של המפגש נבחרו 4 צוותים. עד המפגש הבא יוצגו תלמידים נוספים שינסו להשתלב בפרויקט. במהלך כל המפגש נכחו מנהלת המוסד, המורה לספורט והיועצת על מנת שיתקיים תהליך משמעותי ויבחרו הילדים המתאימים ביותר.
לאחר הפעילות פוזרו המתנדבים בכיתות השוונות על מנת לעזור בפעילות השוטפת.
כמי שליוותה את המפגש המיוחד הזה אני יכולה להגיד שהתלמידים שלנו הם מקור לגאווה, הם באו עם אנרגיות, ניסו לעשות כל מה שנתבקשו וגם אם הם "חטפו" משיכות בשיער או דחיפות הם הביעו את נכונותם להמשיך וגילו הבנה ובגרות לגבי המצב."

תגובות

רשומות פופולריות