תלמידי שכבה ח' חזרו מגיחת של"ח




יישר כוח !!!!!
לצוות השל"ח שלנו רונית ותמר שמוכיח מה היא מנהיגות הלכה למעשה!!! לצוות מחנכי שכבה ח בהובלתה של רונית חובב, צוות מפואר שלא ויתר על הזכות לחוות עם התלמידים את חווית הגיחה בשטח , לצוות המשצים שהפגינו מנהיגות מה היא ולתלמידי שכבה ח' שהתנהגותם היתה למופת.
ובראש ובראשונה לבוגרי גוונים, רועי פלאח ועומר בן דוד - מנהלי הגיחה. אשר כמותם נירצה רבים!!!
כל זאת מרשמים והתרגשות ראשונית שמעידים על גיחה בולטת באיכותה ואיכות תוצריה.
רונית חובב, רכזת השכבה מספרת: "חזרנו היום מהגיחה עם גאווה גדולה. לראות את ששבכת ח מתפקדת בצורה נפלאה משתפים פעולה עם המשצי"ם .
עובדים בצוותא מבשלים מקימים אוהלים .וכמובן סופגים ולומדים את מורשת הנח"ל.
התהליך עצמו החל מהכנת הכתות לגיחה על ידי המשצ"ם ,עזרה לאורך כל הדרך הן בבחירת השם לקבוצה .חלוקת התפקידים של הוועדות השונות בכתה ודאגה לכך שלכל תלמיד ותלמיד יהיה תפקיד בגיחה
התלמידים יצאו בתחושה שהם שותפים מלאים וציפו בקוצר רוח לגיחה המפגש עם האם השכולה והטקס שנכתב על ידי דנה המשצי"ת והועבר על ידי תלמידי השכבה באנדרטת הנח"ל היו מרגשים ביותר המשצי"ם בניהול רועי פלח ועומר בן דוד גילו מנהיגות ואחראיות והיה זה מרתק כיצד תלמידי השכבה נשמעים ממלאים אחר ההוראות של תלמידים שסך הכל גדולים מהם בשנה .אין לי ספק שתמר ורונית הכשירו קבוצת מנהיגות אמיתית ברכות לכתות שזכו בתחרות :ח2 מקום שלישי ח6 מקום שני ובמקום הראשון כתות ח4 וח7 שתפקדו נפלא כל הכבוד. בהזמנות זו רציתי להודות למחנכי הכתות שלווי את הכתות והיו עימן לאורך כל הדרך .אין לי ספק שתרמתם רבות להצלחת הגיחה. תודה רונית".

אשרינו, זכינו למנהיגות ראויה להערכה בכל המובנים ובקרב כל המשתתפים.

תגובות

רשומות פופולריות