ועדת פרס חינוך ב"גוונים"

 חטיבת גוונים עלתה שלב במיונים המחוזיים לפרס חינוך. היום הגיעה ועדת הפרס לחטיבה לבחון את זכותה לעלות לפרס חינוך ארצי...
בפני חברי הועדה הוצגו שני האפיקים המרכזיים בהם חטיבת גוונים נחשבת חטיבה פורצת דרך - אוריינות המאה ה 21 - למידה מתוקשבת והיות החטיבה בית ספר למנהיגות מעצבת.

הביקור התקיים במעמד ראש העיר מר משה סיני, מר אבי קמינסקי מנהל אגף החינוך, אריאלה יטקיס מנהלת ביתי ספר וחברי הועדה.
ראש העיר בדבריו אמר שמנהיגות לטעמו מלווה באומץ ויוזמה לעשות דברים חדשניים וזו המנהיגות והעשייה בחטיבת "גוונים".
במהלך הביקור התקיימה קבלת פנים ע"י פסלים חיים של תלמידיות החוג לדרמה , יריד תוצרים מתוקשבים בו הציגו תלמידים ומורים את תוצרי התקשוב המרשימים במודלים שונים של למידה מתוקשבת : ימים מקוונים, אתר חקר תולדון ראש העין, אתר הקולנוע הערבי , עבודות חקר במדעים ובלוג המנהלת.
לאחר מכן ביקרו חברי הועדה בשיעורים מתוקשבים בהם למדו מהתלמידים על תהליך חקר מתוקשב בסיבה לניהול למידה המודל, שיעור חינוך אישי בו התקיים דיאלוג בנושא "אהבת הארץ", שיעור מתמטיקה מתוקשב בכתה קטנה - כתת מחשב כתו"ם - מודל ייחודי ברמה העולמית ובשיעור מנהיגות בראי הפסיכולוגיה החיובית בו התקיימה סדנאת מנהיגות אישית בנושא דחיינות.
לסיום ניפגשו חברי הועדה עם נציגים מקבוצות המנהיגות בחטיבה תלמידים ובוגרים אשר סיפרו על התוכנית בה הם משתתפים ועד כמה תוכניות אלה לטיפוח מנהיגות תורמות להם להנהיג את עצמם ואת האחרים. התלמידים ריגשו את הנוכחים וחיזקו את העשייה שלנו בבית הספר.
יו"ר הנהגת ההורים נישאל על הקשר עם ההורים וסיפר על תפיסתו את ההורים כמנהיגים את ילדיהם ובית הספר מהווה חיבור נכון לטובת הילד.
הודגשו שני האפיקים "המדע" ו"האדם" אשר להם נותן בית הספר מענה מתוך חזון לטפח אדם המסוגל להתמודד עם אתגרי המחר מכל ההיבטים האישי והטכנולוגי אשר זה חזונה של חטיבת גוונים.
חברי הועדה הביעו שביעות רצון והתרשמו מאוד מהביקור.
מחכים להחלטות הועדה... אך אנחנו כבר זכינו, זכינו בחיבור של צוות מדהים - נדיר, החובר יחד לעשייה יוצאת דופן, זכינו למפקחת ביהס מפקחת כוללת משרד החינוך הגב' חנה חרוסט , ניהול אגף חינוך וראש רשות מאפשרים ותומכים, זכינו באמון ההורים זכינו בתלמידים מופלאים!!!
אשרינו שזכינו.

תגובות

רשומות פופולריות