פעילויות "מועדון הקוראים" של ספריית "גוונים"


רחל אמיתי,  הספרינית האגדית של "גוונים"מספרת ומביאה את דברי התלמידים וההורים על פעילויות הספרייה מתחילת השנה: 
"בחודש אוקטובר ביקרנו בספריית "בית ימימה" בבית ברל.
בסיפרית בית ימימה למדתי המון והרגשתי טוב שיש ספריה כל כך גדולה! ואני מצפה לחזור!"
חן מכתה ז' 7
"בחודש נובמבר ביקרנו במוזיאון הקומיקס בחולון:
אני והאחים שלי ממש התלהבנו מהמוזיאון, היתה חוויה מהנה מאוד, יצאנו מרוצים, ובקיצור היה מעניין, למדנו הרבה על קומיקס, התאהבתי בקומיקס ולהיסטוריה שלו.. "טל, חן ורז ז' 1, 4, 7
בחודש דצמבר נערך הלילה הלבן ובו ארחנו את הסופרת דקלה קידר והקריקטוריסט נדב כהן.
 פעילות עם דיירי מעון בני ציון:
מגיעים אחת לשבועיים באופן קבוע.
 בחודש נובמבר פגשו ההורים את הדיירים בספרייה וצפו בפעילות של התלמידים והדיירים:
דברי ההורים: "תודה לך רחל על מה שאת ועל היוזמה ושיתוף הפעולה עם מיזם יוצא מן הכלל. כאמא וכאשת חינוך ברור לי שערכים אינם סיסמא והקנייתם היא כמו תהליך הזריעה. אני גאה שיהלי שותפה לפרוייקט המבורך הזה וקבלת השונה היא נר לרגלנו. הרגישות בה היא מספרת וההתרגשות אותה אני חווה דרכה מרגשת כל פעם מחדש. אין שיעור בו לומדים את מה שהילדים שלנו לומדים בפרוייקט מסוג זה. ההתנסות והנתינה הם העצמה לכל ילד וילד וכמובן לכל דייר ועל כך תבורכו. אשמח לתת ידי באם יש צורך. בברכה, יהודית.ה אמא של יהלי"
 בנוסף, נעה, תלמידת ח' 6 אירחה בביתה לארוחת ערב את ר' מהמעון ובחנוכה ארחה יהלי  שני דיירים לארוחת ערב.

תגובות

  1. כן, בחולון יש המון דברים חדשים ונפלאים. זה יפה לראות עיר גדלה. אני ממליצה גם על מרכז תיאטרון הבובות המדובר, בו יש מיני פעילויות לילדים. לומדים גם היסטוריה של התיאטרון וכו', דרך בניי והלבשת בובות ועד למשחק.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות