"לומדים להנהיג ממנהיג" של תלמידי שכבת ז' עם אריה גמליאל

מיכל רם, מובילת המנהיגות הבית ספרית מעדכנת: "ביום שישי שלפני פורים, התקיים מפגש "לומדים להנהיג ממנהיג" של תלמידי שכבת ז' עם אריה גמליאל - אלוף ישראל בריצות ארוכות.
המפגש היה מרתק, והדגים לתלמידים עד כמה בעזרת האמונה ביכולת, ההתמדה וההנעה הפנימית ניתן להשגים בכל התחומים. מצורפים רשמיהם של תלמידות ז1 מהמפגש":

"במפגשנו עם אריה גמליאל סיפר לנו כי בילדותו גדל במשפחה דתית ומסיבה זו בסופי שבוע, ביום שבת, לא הרשו לו לשחק במשחקים הקשורים בתחומי הספורט כמו כדורגל או כדורסל. לכן הוא עבר לריצה. אחרי שהתאמן זמן רב אריה ניגש לקבוצת הספורט בבית ספרו, בקבוצה זו הוא השתפר. יום אחד באו אנשים מקצועיים בתחום הספורט שמאוד התלהבו מכישרון הריצה שלו, ומשם החלה קריירת הריצה שלו, ועד היום הוא עוסק בה.

בעקבות התמדה ואמונה ביכולת אריה הגיע להישגים גדולים כמו מרתונים ואפילו ייצג את מדינת ישראל באולימפיאדה. למדנו שצריך לדבוק במטרה בשביל לממש אותה, ואף פעם לא לוותר. למדנו שצריך להאמין ביכולת שלנו ותמיד להביע את עצמנו. מפגש זה לימד אותנו לא להתייאש, וגם נתן לנו מוטיבציה. אריה שיתף אותנו שגם אם קשה וכואב להמשיך ולנסות ולמצוא את הדרך להצלחה.

לפי דעתנו מפגשים אלה מאוד טובים לילדים בגילנו. מספרים לנו כיצד בן אדם התאמץ ולא ויתר ולבסוף הגיע להישגים גבוהים. כייף להגיע להישגים ולמטרות שהצבנו לעצמנו בעיקר אם זה במקצוע או תחום האהוב עלינו. מפגשים כאלה מלמדים אותנו לא לותר אף פעם, ולשאוף לגבוה. היום אריה גמליאל בן 54 ועדיין לא מוותר וממשיך לרוץ."
כתבו: אופיר ש., הילה מ. , שחר ר – ז1

זו שפת המנהיגות המעצבת בגוונים, נפלא לשמוע אותה מפיהם של תלמידי ז' שזו להם השנה הראשונה בחטיבה. יישר כוח!!!

תגובות

רשומות פופולריות